Gräsroten och Sponsorhuset

För att kunna bedriva bra verksamhet behöver vi också hjälpas åt att få in pengar till föreningen.

KA2 IF är ansluten till Svenska Spels satsning Gräsroten som innebär att alla som spelar hos Svenska Spel är med och bestämmer till vilka föreningar
pengarna ska gå. Välj KA 2 Idrottsförening som din favoritförening nästa gång du spelar hos Svenska Spel. Då är vi med och delar på pengarna. Du gör det i din spelbutik, på eller genom att ringa Svenska Spels Kundservice på 0770-11 11 11 Du kan också välja KA 2 på Svenska spels hemsida. Gräsroten - Svenska Spel

Handlar du på nätet – kan du stödja KA2 IF samtidigt utan att det kostar något extra. Bli medlem i Sponsorhuset så får du och KA2 IF pengar tillbaka på dina inköp från över 600 kända nätbutiker. Registrera dig hos Sponsorhuset och börja handla redan idag.

Nu har Sponsorhuset samlat allt du behöver veta för att komma igång i deras Bonusstege. Går du igenom stegen så stödjer du KA 2 IF med upp till 50 kr och du själv får en Trisslott. Om 20 st av oss går igenom Bonusstegen så kommer KA 2 IF få 1 000 kr, och då har vi bara lärt oss hur Sponsorhuset fungerar!

Tänk på att du som företagare kan använda Sponsorhuset när du reser, köper kontorsmaterial eller varför inte tankar bilen via företaget!

Kom igång med Bonusstegen här: https://www.sponsorhuset.se/ka2if/intro

Tipsa gärna vänner och bekanta!

Infoblad som går att skriva ut