Klubbstugan kan bokas kostnadsfritt till KA-2 IF aktiviteter i bokningskalendern. Boka klubbstugan och se hur den är bokad här. Vill du som medlem hyra den för en privat sammankomst går det bra förutsatt att det inte förekommer alkohol. Medlemmar kan hyra för privattillställning för 100 kronor. När vi hyr ut till personer som inte är medlemmar kostar det 750 SEK för 6 timmar 1000 SEK 12 timmar. Kontakta stugvärdarna Kristoffer och Linda Zetterdahl om du vill hyra lokalen privat. Betalning sker genom att swisha: 123 663 22 69, skriv i meddelandet vilket datum det gäller.