Medlemsavgifter 2023/2024

En person får prova-på vid tre träningstillfällen innan personen måste bli medlem för att få fortsätta.

Medlemsåret börjar den 1 oktober och slutar den 30 september.

Befintliga medlemmar betalar sina avgifter i september-oktober, nya medlemmar när de börjar. Nya medlemmar som börjar efter den 1/7 betalar avgifter för kommande verksamhetsår, men kan börja tävla när avgifterna är betalda.

Medlemsavgift: 300:-/år

Stödmedlem: 300:-/år

Träningsavgifter:

Födda -2016>): endast medlemsavgift
2015-2013 : 500kr/år*
2012-2010: 1000kr/år*

2009- senior: 1500kr/år*

Veteraner: 500kr/år samtliga vuxna som tränar på KA2:s bokade tider betalar (även tränare och andra som engagerar sig i klubben)

Avgifterna faktureras.

Träningsavgiften täcker tex hallhyra och träningsredskap.

Medlemmar som tävlar för KA 2 IF betalar inte startavgifter till våra hemmatävlingar. För bortatävlingar står KA2 för startavgifter för upp till 3 grenar per tävlingsdag**, motionslopp undantagna.

OBS! Betalar du inte din medlemsavgift är du inte försäkrad och kan heller
inte tävla för klubben!

*   För nya medlemmar som tillkommer efter den 1/4 gäller halv träningsavgift. Träningsavgiften tilldelas efter träningsgrupp. Är ditt barn med i en äldre grupp debiteras den gruppens avgift.

** Undantag gäller startavgifter vid efteranmälningar och anmälningar där man sedan inte startar utan giltigt skäl. Då swishas denna kostnad till KA2:s swishnummer.

Ledare/styrelsemedlemmar som engagerar sig och tar ansvar för en för KA 2 viktig roll är befriad från sina barns träningsavgifter.